El divendres 20 gener es va celebrar la conferència La gestió dels boscos davant la crisi ambiental a càrrec de Paco Lloret, ecòleg. En aquest cas per problemes tècnics no es va poder enregistrar la conferència i no tenim vídeo per visualitzar.
Utilizamos cookies para asegurar que damos la mejor experiencia al usuario en nuestro sitio web. Si continúa utilizando este sitio asumiremos que está de acuerdo. Estic d'acordMés info
12 de febrer de 2023: Cornellà del Terri
/a Fulls de ruta /por cecbanyolesLa gestió dels boscos davant la crisi ambiental
/a Actualitat, Objectiu 2030 /por cecbanyolesEl divendres 20 gener es va celebrar la conferència La gestió dels boscos davant la crisi ambiental a càrrec de Paco Lloret, ecòleg. En aquest cas per problemes tècnics no es va poder enregistrar la conferència i no tenim vídeo per visualitzar.
El cartellisme durant el primer terç del segle XX
/a Actualitat, Els divendres parlem /por cecbanyolesConèixer El Pla de l’Estany: Porqueres – Camós
/a Actualitat, Conèixer el P.E. /por cecbanyoles8 de gener de 2023: Porqueres-Camós
/a Fulls de ruta /por cecbanyolesNova actuació del Grup de Treball i Recuperació del Patrimoni a la Mare de Déu de la Font
/a Actualitat, Grup de Recuperació del Patrimoni /por cecbanyoles